Merhaba ikiz anneleri kızlarım 5 aylık pandemi sürecinde pek doktora gitme taraftarı olmadım şuan randevu almaya çalışıyorum gerçi devletten ama tahmin edersiniz ki zor ek gıda ile ilgili kafam çok karışır ne zaman ve nasıl başlayabilirim desteklerinizi bekliyorum.