hulyaaa-123 Kimisi susuz olur mu bi çay kaşığı da olsa ver diyor kimisi de bebek anneden alıyormuş daha vermedim ama napiyim bilemedim
ikizminikler hulyaaa-123 anne sütünde ona yetecek herşey var. Hiç bişey vermemelisin millete bakma. Mamada da su var memede de hiç merak etme
Gunsss hulyaaa-123 mama veriyorsanız bir iki çay kaşığı ver demişti doktorumuz anne sütü alıyorsa gerek yok
anneCANan hulyaaa-123 evet anneden aldığını söylemiyor ama suyun zararı olmaz bence ve yine bence hiçbir şey suyun yerini tutmaz anne sütü de dahil bir iki kaşık olsa da ver canım bütün canlıların saf suya ihtiyacı vardır ben öyle düşünüyorum.
defmommy hulyaaa-123 ben ilk 3 ay vermedim sonra bir hafta vermek durumunda kaldım mecburiyetten, bi kez verip sonra kesmek olmaz diye vermeye devam ediyorum çok az ama o su içmeye bayılıyor ozellikle bardaktan daha 4.5 aylık ama bardak görünce deliriyo 😅
Elaseda Canım benim bebegm sadece mamayla besleniyor doktorumjz günlük 100 ml su içmesi gerekşyor dedi ben ma ada suya gerek yok die wu vermrdim vücudu susuz kalmaştı yavrumun hastanelik oldu baya serun falan taktılar
Mervekrkmz hulyaaa-123 su verilmemesinin tek sebebi midede fazla yer kaplayip bebegin az emmesine sebep olur bi zarari yok yani anne sutu aliyosa vermene gerek yok mama aliyosa 1-2cay kasigi verebilirsin doktorumuzun onerisiyle ben veriyorum
Busraata hulyaaa-123 doktor tavsiyesiyle vermelisin herşeyi bana doktorum 3.aydan beri su ver dedi 10ml veriyorum bağırsakları geç çalıştığı için..
Asenana hulyaaa-123 ben de 2buçuk aylık bebegime sırf meraktan verdim geçen sevicekmi diye beğenmedi içmiyor 😂 ek gıdaya geçişe kadar gerek yok diye biliyirum
Minnossareannesi hulyaaa-123 Mama veriyorsan her mamanın ardından 1-2 çay kaşığı ver dedi doktorumuz. Siz yine de doktorunuza danışın 💖 anne sütü alıyorsa gerek yok..