Bebeğim 17 aylık gelişim geriliği( baş çevresi küçük boy kısa) olması nedeniyle Araştırma hastenesine götürdük ve tahlillerinde çölyak pozitif Çıkmış 😔 Malum haftasonuna denk geldiği için pazrtesi gideceğiz doktora ama içim içimi yiyor başına gelen var mi ?