Sevgili anneler benim oğlum 7 ay 24 günlük ateşi 38 derecenin üzerine çıkınca acile gittik ve kan tahlili sonucu oğlumun kanında enfeksiyon olduğunu söyledi doktor . Dünden beri antibiyotik kullanıyoruz ama ateşi hiç düşmedi pedifen ve parol dönüşümlü kullanın dedi doktor ama bu kadar ağrı kesici ilaç kullanmak zorunda kaldığım için çok üzülüyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu neler yaşadınız ne zaman bitti :(