Arkadaşlar benım oglum üç gün ii yeyıyorsa bi gün yemez yani hani mama sandalyesıne oturdumu hiç görmedım hemen agzını açıp yediğini bin bir oyunla ancak ama şu son 2 gündr hiç bir kaşık bişi veremıyorm yok yani agzınu kilit varmıs gibi komiklik yapıyorm gülerken bile agzı kapalı gülüyor yemek verirrim korkusuna ama mama süt içiyo yetermi sizce bu kadarda değildi ya anlamadım agzuna da baktım hiç diş kabartısı göremedim