Yeniyim burada anneler oğlum 11 aylık süt alerjisi var geçmedi doktor 2 yaşında istedi tekrar şuan sadece mama vereceksin dedi bu bebek deqil engel olamıyorum yediğimiz içtiğimiz şeylerden istiyor deri testi negatif çıktı kan sonucu Ankara’ya gitti onda da negatif çıktı yanlız bir değeri yüksek ne yapabilirim bu çocuk birşey yemeyecek mi böyle birşey yaşayan var mı aranızda lütfen 🙏