Eyyub-Melike 5 aylık oğlum var aptamil yaramadı. Bebelac öneren var mı? Yada hangi mamayı önerirsiniz?
Alanbebek Eyyub-Melike bebelac sarı kutu kullanıyorum cok memnunum canm kilo alımı falan cok ıyı bebegım severek içiyor 👌
minnostospik Eyyub-Melike benim kızım da beş aylık doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum memnunum