Merhaba arkadaslar oğlum 3 gündür halsız ve cok huzursuz sürekli mızmız ara ara atesi çıkıyordu 3 gundur bugun bir baktım 39 2 hastaneye gittik İstanbul cam ve sakura hastanesine Dr un odasına girdik, şikayetleri dinledi cocugun yüzüne bile bakmadı masadan kalkmadı rexete yazdı sadece bunu kullansın, diye verdiği ilac Bnde var kullanıyorum dddim birsy demiyor neden bir cocugun atesi 39 2 olur diyorum yüzüme bakıyor hiç muayene etmeden reçete yazdı aile hakimin götürdük kontrol etti baktı birsy yok dddi viral enfesyon olabilir Bn kan alamıyrm fln kontrol edelim dedi eve geldik atesi ölçtüm 39 7 dolven verdim 38 bucuga fln indi ara ara yukseliyor. Arkadaslar götürebilexegım bir Dr var mı bildiğiniz Avrupa yakasında neden cıkar bu kadar ates diş te cıkaramıyor