Mom87 Kızlar annem kızıma yer yatağı yaptırıyor bugün gittik ölçü verdik 120ye180 ölçüleri 600 lira ücreti var dedi annem tamam dedi ama bana çok fazla geldi 🤔🤔 sizce iyi mi fazla mı?
Nicksiz Mom87 o kadar pahalı mıymış yaa benim ev dolu bende çöpe atacaktm alerjimiz var satıyım o zaman
Dygavs Mom87 yün yatak değilde daha farklı yatak alternatifleri mi deneseniz acaba artık yün bir çok doktor evden kaldırtıyor tabi siz bilirsinlz
Mom87 Dygavs kızımin odası olcak müsait bı oda yok o yüzden yer yatağı yaptırmaya karar verdik üstelik büyük baya
Powermoms Mom87 ben gecen sene o fiyata ceyizlik yatak ortusu ve pike takimi yaptirdim. Bir yun yatak icin cok pahali bence
attbianne Mom87 elyaf silikon bunlar sağlıklı değil hiç yün yaptırın en sağlıklısı yün kışın sıcak tutar yazın terletmez bide fiyat olarak cok çok pahalı geldi bana
elfymn Mom87 o zaman daha pahalı canım . Biz 3 tane bebek yastığı bide 60×120 olacak şekilde yorgan doldurduk boncuk elyaftan toplasan 100 lira falan tuttu toplam 5 kilo anca gitti
Powermoms Mom87 bence fazla. Bende ogluma yaptim elyaf boncuk silikon yunden ama benimki park yatagina göre. Kumas ve elyaf 100 tl gecmedi. Kaynanam dikti 1 gununu bilr almamisti
GokturkAlp Mom87 Üzerine 3-5 daha koyup ufak bir karyola ve güzel bir yatak alınabilirdi. Yer yatağı ve yün olması neden?
GokturkAlp Mom87 ya ben sadece yün yatak yazın terletir mi, sıcaklatır mi çocuk daralır mı oraya takılırım.
Juniorannesi Mom87 kocanı yolla yere kızını al yanına 😋 park yatak da alabilirsiniz onda da rahat eder hemde çok yer kaplamaz. Kızınız kaç aylık?
Kitapkurdumom Mom87 yün o kadar pahali degil canim nerede yaşıyorsunuz? Bundan 2 sene önde annem hem bana hem ogluma yun yorgan yaptırdı yastıklarıyla beraber toplam 150 200 falan tuttu. Yünü de onlar aldi yikadi yani