Oblomov çocuğa aşı da yaptırmayın o zaman kendi karar versin ılerde. 😂 Ha bide deyin ki o söyleyenlere tüylerini almasınlar. Allah öyle olmasını isteseydi kılsız yaratırdı 😂 ne mantıksızlar ya. Sünnet sadece dini açıdan değil sağlık açısından da çok önemli . Yaş olarak ta em iyisi üç yaşından önce veya altı yaşından sonra. Bu yaşlar arasında cinsel kimlik geliştiği için oranlarının kesilmesi psikolojik travmaya neden olabiliyormus. Bencede en mantıklısini yaomissiniz surunmeden olmuş küçük paşa.