Oblomov insanların söylemleri bitmez, yaptırmasaydınız da yadırgayan çok olacaktı, bizim insanımız kendilerini ilgilendirmeyen mevzularda kendilerini neden bu kadar söz sahibi konusunda hak sahibi görürler anlamam.
Direkt net cevap verin, ben yaptırmayı tercih ettim, siz yaptırmazsınız olur biter, herkes kendi çocuğuyla ilgili kararlarla ilgilensin.