Selo Kızlar kızım 6 aylık olmak üzere bir haftamız var ayagımda sallayarak uyuyordu ve ayaklarım bacakşarım artık çok agrıyordu artık bişey yapmalıydım ve karar verdim uyku egitimi vericem diye yatagına yatırdım sırt üstü gögsüne hafif hafif pıt pıt vurdum yüzünü sevdim okşadım veeee mutlu son uyudu evet uyudu☺️Nasıl mutlu oldum çok kitap okudum çok araştırdım pedegoglar videolar doktor siteleri ve en uygun olanın bu olduguna karar verip başladım 40 dak aglaması normaldi benim egitimimde ama 15 dak agladı 20. Dak uyudu çok şükür allahıma be bunu beş gün uygulamanız lazım üçüncü yada beşinci gün tam sonuç alıyorsunuz beş gün evde olmalısınız belki bir faydam dokunur sizlere denemekde fayda var tabii her bebekde farklı farklı ☺️
Albertosss Selo kızım henüz 40 günlük ama dediğinizi bende uygulasam olurmu ki ayakta sallıyorum öyle uyuyor
Acemianne23 Selo Çocukları ağlatmak hiç düzgün dil bence ilerde kasık yırtığı oluyor benim oğlum yeni doğduğu zaman çook aladı kasıkı yırtıldı inşallah 1 yaşından sonra ameliyat etiricez 10 ay20 günlük daha☺️
Sevilsevil Selo ya ben de vermek istiyorum ama aglamasina dayanamam benimki memede uyuyor takip ettim 45 dk sonra hafif uykuya geçince uyanıp emmek istiyor ancak o şekilde uykuya dalıyor çok yoruluyorm artk
Selo Melekanne bence öncelikle araştırın sitelerden falan ben şimdi bişey demeyim bana kalursa 4 ayı bekleyin derim😊 inş sizde başarırsınız kolay gelsin👍🏻
Mervebtnrr Melekanne bizde 3 ay 6 gunluguz bugün ebe artık uyku eğitimi vermemi söyledi yatırıp sırtını oksa pis pis diyerek uyutmaya çalış dedi beyaz gürültüyle uyuyodu onu bırak bu şekilde yap dedi yoksa daha bırakmaz o sesi fazla alışmadan sonlandir dedi
Selo Albertosss 40 bebege olmaz daha dış dünyaya adapte olmamış egitim imkansı onun size ihtiyacı var annesi şuan aman sakın yapmayın en erken 4 aylıkken yapabilirsiniz 40 günlük bebegi neden ve nasıl sallıyorsunuz emer uyur çok küçük daha
KumsalPoyraz Acemianne23 çok geçmiş olsun öncelikle teşis direk kasık yırtığımı ilk defa duyuyorum Benim bildiğim erkek bebeklerin anne karnında Doğuma doğru yumurtalar testise inmesi gerek inmeyenler çocuklar da kasık yad göbek fıtığı teşhisi konuluyor çocuklarda ilk doğdukları zaman bundan sebep ağlıyorlar muyaneyle teşhis konuluyor bizim halkımızında yanlış bildiği tabir erkek çocuk ağlatılmaz fıtık olur aslında fıtık olduğu için ağlar ağrıdan yani tam tersi ağlatılarak uyku eğitimine bende karşıyım abartı bir ağlamada bebek sakinleştirip devam edilmeli ☺️
Acemianne23 Selo Çook teşekür ederim cnm benim yinede sen çok ağlatmamaya bak yazıkdır ameliyatan sonra çook acı çekiyorlar ya baldızın oğlu oldu daa ordan biliyom
Deletedmom345 Selo 40 dk ağlaması normaldi öyle mi? Ama 15-20 dk ağladı ve siz buna sevindiniz. O bebeğin psikolojisinde nasıl kalıcı hasar bıraktığınızı bir bilseniz..
Selo Deletedmom345 15 20 dak katıla katıla aglamadı aglatırmıyım mızr mızır agladı sizce yaparmıyım bi anne olarak sizde annesiniz size yalnış geliyorsa yapmazsınız piskopat bı annede degilim uyutucam diye kızıma işkence etmiyorum merak etmeyin👍🏻
doganinannesi Deletedmom345 ya ayağında sallarken beyninde kalıcı bı hasar bırakirsa? Sallarken de zaten o kdr agliyosa? Belki sadece mizirdaniyosa?
Birgaripanne Bende uyku eğitimi vermek istiyorum ama bebeğim hiç ağlamadan bu mümkün mü? O ağlarken ben piş piş diyemem direk sallarım diye düşünüyorum.
Selo Birgaripanne valla bi baktım bende denedim daha dogrusu kendisi çok zorlanmadı benide bunaltmadı mızırdanınca çok aglamadı yani uykuya dalıncada oldu bu iş desim inanın sallamak bize sallanmak çocuklarımıza eziyet resmen uyuşuyo çocuk sallarken valla ben kızıma eziyet etmedim oda beni zorlamadı bende onu başardık bence
Sinem1988 Selo ayni aylarimiz cocuklarimizin yatirip sadece pispisladin sadece kalkmak isteyip katilmadi mi ? Gunde kac kez uyuyor bide gece uykusu kacta ve nasil uyutuyosn
Selo Sinem1988 kalkmak istemedi açıkcası uykusu oldugundan katılana kadar aglatırmıyım kıyamam ben onun anneaiyim piskopat degilim eziyet etmedimki normalde sallarkende direndigi için yataktada aynı bi bagırdı gerisi mızır mızır bu kadar günde iki kere uyuyor birde şekerlemesi var sabah 08:00 de kalkıyor akşam 09:00 uyuyor
Selo Deletedmom324 aynen işte bu kızı izledikten sonra karar verdim bu bana daha mantıklı geldi bravo tşk ederim👏🏻👏🏻👏🏻