Miniktavsan ben 6 ağustosda doğum yaptım sizin gibi giydirdim sapka corap eldiven eksik etmedim. 1 hafta sonra baktım bacaklarının arkası kollarının dirsek içleri pişik oldu. Artık kısa kollu giydiriyrum gündüzleri şort vrya elbise sadece banyo yaptırdıktan sonra akşamları yatarken uzun kollu giydiriyorum. Şapkaya ve eldivene gelince şapka takmıyorum çünkü kafası acayip terliyor eldiven de takmıyorum çünkü elleriyle oynamayı ellerini gezdirip yüzüne dokunmak hoşuna gidiyor çorap eksik etmiyorum ama