Serife00 tabiki, iyi bir şirketten yaptırdığınız zaman sıkıntısız sadece giriş ücreti cüzi bir miktar ödeyip çalıştığım zaman 15,20 TL idi. muane oluyorsunuz ben çalıştığım zamanlar 10 ve 15 muane hakkınız vardı 1 yıl içerisinde . Bebekle ilgili herşeyi kapsar fakat annenin önceden gelen rahatsızlığını karşılamaz sigorta. Diyelim ki göğsünüzde daha önceden kitle vardı ve bununla ilgili girişleriniz var bu görünür ve sigorta karşılamaz. Ama dediğim gibi bebeğinizin her muanesi yapılır.