Oğlum 5.5 aylık her mamadan sonra direk çıkarıyor ama kilosu flan yerinde aptamil kullanıyoruz doktor kontrolü de gayet iyi geçti ama bu kusma durumu üzüyor biraz neden acaba diyorum kendimce. Her beslenme sonrası ağzından biberonu almam ile çıkarması bir oluyor bazen.