Kızım 1.5 yaşında. En son eylül ayında gitmiştik kontrole. Uzun zamandır gitmediğimiz için götürmek istiyorum. Aşıları da olcak gittiğimiz hastanede. Ama yine de korkuyorum corona bulaşır mı diye 😔 kalbinde de delik var onun için de mart nisan gibi kardiyolojiye gitmemiz gerek. Siz götürüyor musunuz doktor kontrollerine