Ogluma karşı kendimi yetersiz hissediyorum doğduğundan beri en fazla 100 cc anne sütü icmistir hep mamayla besleniyor hiç gögsümü emmedi göğsüme koyunca sanki ağzına zehir veriyormusum gibi çığlığı basıyor böyle olunca acaba beni mi kabullanemedimi diye düşüyorum ne yaptiysam başaramadım başlarda silikon meme ucuyla emmiyordu artık onuda istemiyor ister istemez tabi sütümde bitti bebeğim mamayla beslenmesi beni çok üzüyor ileride anne sutuyle beslenmedi diye bı sağlık sorunu çıkarsa vicdan azabı çekerim her anne gibi yavrusunu anne sütüyle beslemek istiyorum ama olmuyor