melike_esraa Merhabalar Gaz giderici biberon varmış bugün yeni öğrendim daha önce kullanıp faydasını gören var mı? Teşekkürler
Reyidil melike_esraa ben kullanıyorum dr browns. Bebeğim çok gazlı anca o biberon ile biraz rahatladı
Asya2402 melike_esraa Ben mam marka kullanıyorum.Easy start anti colik diye geçiyor çok memnunum👍 Wee nin normal biberonunu kullandığım zaman gaz sorunumuz oluyordu.
melike_esraa Reyidil bende bugün aldım yeni kullanmaya başlayacaz bizimde çok gazlı 3 gündür uyuduğumuz yok 😔