Ibomm başlarda ayakta sallayarak uyuturdum bir buçuk yaşına girdi gün dedim olmucak cnku toplu çocuk besigine koydum salladım uyudu..şimdi Mart’ta 2 yaşına gircek gece emmelerini.kesiyorim. anlattım gece meme diye ağlamak.yok dedim bir kaç ke uyandı vermedim. Şimdi kalkmıyor ama sabah 8 e ayakta