Bugramurat17 ya bu çığlık dediğiniz böyle aaaaa diye bağırır gibi sinirli gibi aglicam gibi ses cikarmasi mi 😂çünkü bu bağırması benim için eziyet gibi ya aksama kadar susmuyor 🤦 elindeki oyuncağa bağırıyor benimle oynarken bana bağırıyor sonra birden sinirlenip yüzümü cirmaliyor yada oyuncağı fırlatıyor ondan sonra bulunduğu durumdan sıkılıp kucak istiyor yada farklı bir şey yapmami istiyor 😭 sizde böyle misiniz yaklaşık bir aydır böyleyiz çok ama çok yoruluyorum valla bazen o kadar yoruluyorum ki oturup ağlıyorum😭 Allah’tan gece ve gündüz uykusu düzenli ve iyi yoksa ben dayanamazdim😭