132420 Lina1205 maşallah Benim ki anne baba dedi diyor tabiki ilk ANNE dedi eşimin tarafı şaşırdı 😀😀😀sıra oğlumda
3melekannesiii Lina1205 bende video almıstım ilk kez anne derken tesadüf olmustu sanırım 6 7 aylık felandı kendi kendine besikte oynarken anne dedim bana bakıp anne demişti hatıra kaldı videomuz 😊
Zeliihaa Benşm kızımda 5 aylık olucak anneniniiii diyor kurban olurum prensesime çok güzel bir mutluluk benim için gözün Aydın canım 🥰
Papatyaseverrrr Zeliihaa canim benim kizimda o sekilde soyluyor ama bilincli anne demiyorlar bilincsizce dilini kullanmaya calisirken cikiyor ortaya😂
Zeliihaa antikoalababy evet canım hatta 4 aylıkken başladı 😂benşm kızım inanın hiç susmuyor sabahtan akşama kadar hep konuşuyor birde ben onunla çok konuştum arrık eşim yeter filan demeye başlamıştı Eylül dediğimizde dönüp bize bakıp gülümsüyor ❤️🥰😂
antikoalababy Zeliihaa valla hiç inandırıcı gelmiyor ama maşallah 🤩 inş bizimki de öyle olur 4 aylık anne der 😂
Zeliihaa antikoalababy bizde şok geçirdik okadar kafasını ütüledimki bebeğimin bıktı anne diyor tam net diyemesede 😂video ya almak istiyorum ama olmuyor elimde telefon olmayınca söylüyor hep 😂
Cansudeniz Zeliihaa bilinçli dediğini sanmıyorum benim kızımda ağlarken anniii diye bağırıyor ama anne dediğini sanmıyorm bebeklerin rutim çıkardığı sesler yani ama yinede siz her dediğinde sevinebilirsinz 🥰
Zeliihaa Cansudeniz yaaaaa 🥰🥰çok tatlı ya☺️Sesini duyuyorum ya ince kibar okadar hoşuma gidiyorki o konuştukça ben uçuyorum kelebek 🦋 gibi ❤️🙏🏻
Lina1205 3melekannesiii yaaa ne güzel bizim kızda baba dede falan dedi bugünde hiç beklemiyordum tesadüfen bende sizin gibi videosunu çekiyordum şöyledi 😁😁