2 hafta önce covid aşısı olduğum için bebeğimi emzirmekte tereddütte bulundum ve o gün emzirmeyi kestim.Cok şükür kızım süreci kolay atlattı ama benim göğüsler çok ağrıyor 1 defa dayanamayıp sağdım ama sonra bıraktım .Ama bu süt çekilmiyor ağrı var .Aynı Durumu yaşayıp Öneri de bulunacak var mı