Egelihayat tiroid değeri dediğiniz tsh isimli bir hormon. Muhtemelen sizi tekrar çağırdılar kan vermeniz ve değere bakılması için. Eğer düşmediyse 25 mg şık bir hapı var, suyun içinde eritip içiticeksiniz bebişe. Benim kızımın 45e kadar çıkmıştı, önce 15 mg başladık ama yeteri kadar düşürmedi, 25 e çıkardık bu sefer de çok aşırı düştü şimdi 20 mg içiyor her gün. Eğer düzenli kullanılmazsa her ay zeka puanını ortalama 5 puan düşürüyor, ileriki dönemde hayatında, sosyalleşmesi de, okulunda sorunlar yaşanabiliyor malesef 😔 biz kızım doğduğundan beri kullanıyoruz, 3 yaşında ilacı kesip tekrar yükseliyor mu diye bakıcaz eğer yükselirse ömürlük kullanıcak, yükselmezse artık içmeyecek inşallah 🙏🤲 Allah şifa versin evlatlarımıza 🌺