Kızlar bebişimi normalde sallar uyuturum ya ayağımda ya beşiğinde. bir iki gündür sallamıyorum pış pış yapıp uyutuyorum ve böyle uykuya daldığında daha uzun uyudu. tesadüf mü bilmiyorm ama size de söyliyim dedim sizde böyle birşey farkettiniz mi hiç?