ArtHistory Sakıncalı olduğunu okudum ama bu konuda net bilgisi olan var mı? 3 ay 14 günlük kızım emziriyorum. İki yandan beyazlar çıkınca kendimi kötü hissediyorum😞 Bir de saçlarım çok siyah az da olsa fazlasıyla belli oluyor.
birboncukannesiiii ArtHistory ek gıdayı bekliyorum ben. Kökünden boyamıcam zaten. saçıma mavi attırcam 😂 hamilelik lohusalık faln yalnız geçti çok bunaldım. Kırkımdan sonra kendi kendime saçımı kestim. Ek gıdaya geçince de mavi yapcam sağ yanımı 😂😂
Nazellam ArtHistory ben boyattım üç aylık olunca hemde açtım boyadım bişey olmadı ama keşke açma işlemi yapmasaydım çok koktu bebeğime çünkü
tugba_112 Doktorumuz en az 6 ay boyatma dedigi icin boyamadım. Zaten gebeliktede boyayamamıştım. Son 1 ay kaldı inşallah 😀
Mommy0609 ArtHistory bitkisel boya kendim yapıyorum evde 40ım çıkınca boyamıştım hemen şimd beyazlarım gözüme batıyo benim de aldım bugün yapıcam herbatint marka trendyoldan alıyorum koku kimyasal yok öneririm 👍🏻