KeremEfem yorumlari da okudugum kadariyla çok kişi yazmis ama çaresiz kalmışsınız bende yazmak istedim bizde yarin itibatiyle 5 aylik olucaz .4. ay gerçekten bizimde yorucuydu ama son 1 haftadir o kadar rahatladim ki . Gündüz uykularini duzenlemekle işe basladim kısa uykulari muhakkak uzatmak icin ugrastim yarim saatte kalkio ya uykusu tam acilmadan yine uyutmaya calistim bir bir bucuk ay ugrastim. sabah erken uyanıyoruz 7 -7.30 arasi . ilk gündüz uykusu 1 bucuk saat sonra ve diger uykular 2 saat araliklarla olacak .son uyku max 6 da bitmiş olmali.gece uykusundan once 2 bucuk 3 saat civari ayakta kalmis olsun . Gece uykusuna gecmeden once bi yarim saat kadar ortami Loş yapıp sakin aktiviteler yapın rutinlerinizi yapın ve uyumaya gecin.Ben şuan yatağına koyuyorum piş piş pat pat popoya oyle uyutuyorum 5-15 dk arasinda uyuyo.Alisana kadar ağlar bu yönteme aglayinca kucagima alip sakinlestigi anda yatirdim geri.artik alıştı buna. hem ben hem o rahatladi tavsiye ederim.Sorunuz olursa yanıtlarım inşallah faydali olmustur☺️
Elactus KeremEfem yaa çok teşekkür ederim şimdi akşam 19:30 yıkadım 20 uyuttum tabi 10 kere falan uyandı en sonunda geçti gece uykusuna sabah 7.30 da uyandırıcam denicem inşallah düzelir ben kendimde razıyım uykusuzluğa gecenin en verimli saatlerinde uyusun yeterki 🙏🏻
KeremEfem Mugeela44 emzik verdim 4. ayda cok huzursuz olduğu icin . Bu yöntemi uygularken emziği veriyorum yatagina yatiriyorum ses acmiyorum piş piş ben diyorum .budiz uyku arkadaşı var yaninda oluyo onla da oynuyo. dalinca emzik düşüyor zaten surekli emmiyo.Gun icinde de emzik emmiyo sadece uykusu gelince aliyor
Elactus KeremEfem biz doğduğundan beri emzik kullanıyoruz emziksiz durmuyor asla gün içerisindede her ağladığında veriyoruz emzik hatamı ediyoruz acaba
Elactus Mom62636362 valla ben gece uyumuyor diye gündüz uyutuyordum yani eğerki uyursa 3-4 saat üst ğste uyutuyordum bazen hiç uyumadığıda oluyor yani
Mom62636362 Elactus bak işte bunu yapmamalısın, gündüz uykusu 1.5-2 saat sürmeli en fazla, günde 3 kere uyumalı, gece uykusuna 7-9 arasında geçmesi için
KeremEfem Elactus rica ederim cok iyi yapmissiniz siz ugrasin bu sekilde bir haftaya oturur duzeni ama istikrarli olun ve saat araliklarina dikkat edin gün icerisinde uyuturken 🤗
KeremEfem Elactus ben meme reddi olur diye korkumdan 4 ay vermedim 4. ay ataginda baya huysuz diye uyku gecislerinde veriyorum alio ama dalinca atiyo. uykusu yoksa almio zaten aglarken versem de almiyo itiyo. yani bence her an emmesindense uyju icin verilse hem ona uykuyu hatirlatir ben oyle kullaniyorum tabi tercih sizin ,☺️
Meyraf Mom62636362 9da uyusa 11de kalkıyor ve 4e kadr uyumuyo erkende kalkiyo kızım bi terslik var erken yatıyor sizinki kalmiyormu birdaja
Mom62636362 Meyraf 11′e kadar sık sık uyanıyor benimkiler, sonra beslenme vakti geliyor, besliyoruz anca öyle tam uykuya geçiyorlar
Elactus KeremEfem doğru onuda denicem şimdilik işe yaradı dedikleriniz bu saate kadar bakalım akşam nasıl olucaz
Adeviyee Mom62636362 valla harikasınız inanınca uyuyor bir haftaya da düzene giriyor bana da misafir gelmişti onun da bebeği vardı sekiz aylık ben 8 gibi uyuttum bebeğim ilk kırk dakika da bazen uyanıyor gele uyutmaya gittim uyumamış sesi geldi yeniden gittim uyumuyorsa getir diyor yok olur mu artık gece uykusunda odadan da çıkaramam uykusunu da açamam dedim uyudu sonra zaten
Mom62636362 Adeviyee bazen katlanamadığımız anlar oluyor, işte öyle anlarda bunun geçici olduğunu hatırlatıyorum artık kendime, cefasını çektiği şeye bağlanıyor insan en çok, bu her ne kadar annelik için çok ciddi bir itham olsa da gerçeğin ta kendisi
Adeviyee Mom62636362 kolay olacağını kimse söylemedi zaten herkes zor dedi biz de yaşayarak görüyoruz ama sağlıklı olsunlar da her şey geçer anneme diyorum nasıl büyüttün bizi ya ne kadar zormuş çocuk büyütmesi ama bence en zorlarından birisi uyku kesinlikle anneye de bebeğe de zor gelen bir şey uyuduğu zaman oh diyoruz çünkü o dinleniyor biliyoruz
Mom62636362 Adeviyee evet kendimizden çok onlar için seviniyoruz çok güzel söyledin gerçekten, büyüme hormonu salgılanan saatlerde uyumuşlarsa hele değmeyin keyfimize 😅
Yasemnyusra KeremEfem bende takip ediyorum gerçekten faydalı oluyor Allah razı olsun beste hanımdan burda da takipçi görmek güzel oldu 😊
KeremEfem Yasemnyusra aynen cok faydalandim bende baya yol katettik 3 aylikkenden beri duzen kurmak icin ugrastim bugun tam 5 aylik olduk artk bi duzenimiz var uykuya gecme suremiz o kadar kisaldi ki bazen 3 dk da bile uyuyo. Çok şükür 💙