minikbaykus Japonprenses şimdi doktordan geldim canım. Kan değeri 12 olmasi gerekirken 11 cikti. Çok az düşük dedi doktor. Bende sağlık ocağının verdiği damlayı dört damla kullanıyordum
ikiKudurukAnnesi Japonprenses onun içindeki paraben idrar ile atiliyormus canım bir zarar yok peki diğer aldığımız vitaminlerde koruyucu olarak ne var biliyor muyuz ?
Kahvedelisi Japonprenses biz acıbadem kayseri hastanesine gidiyoruz bebek gelişim takibi için oradaki doktorumuz verdi aç karnına kilosu kadar damla dedi. Araştırdım içeriğide gayet temiz kullanıyorum
Satgiray Japonprenses ben 5 damla kullanıyorum sidefer kabızlık yapıyormuş bazı bebek lerde canım haberin olsun
ipek_annesi ikiKudurukAnnesi ilaç şişe mi demir ilaçlaro maalesef öyle hamikeyken bebim de öyleydi kaka rengi ve kokusu