Kizim 8 aylıkken kalp amelyti oldu ve yogun bakimda nobet gecirdi bu yuzden beyninin sag tarafi hasar gormus ama hafif hasar. suan 2 yasinda ve sol eli genelde hep kapali. nesne alirken hep sag eliyle aliyor sanki sol eli kolu yokmus gbi davraniyor. sol eli güc olarak cok zayif ve genelde yumruk yaparak geziyor. fiziktedavi gittim ve masaj onerdi. boyle bisy yasayan olupta iyileşen bebegi cocougu olan var mı