Karaninannes ben 7. Aya kadar dayanabildim ve gaz sancıları biter bitmez uyku eğitimine başladım. Allah’a çok şükür aklı basında, sağlığı yerinde bir oğlum var ancak bütün gece memede olması, 7 ay süren gaz sancıları, alerji diyetleri tabi beni de bitiriyordu. Artık cıldırma noktasına gelmiştim. Aman etrafa bakarsak herkes mutlu anne, hatta mükemmel anne, kimsenin yoğurdu eksi değil, uyurken bile çocuğunu özleyip uyandırıp seviyor. Hiç uğraşamam onlarla. Bende çocuğumu seviyorum, onun için elimden gelenin fazlasını yapmaya çabalıyorum ama bu demek değil ki sabır tasıyım. İllaki yoruluyorum, geriliyorum. Benim için önemli olan bu durumları bebeğime yansıtmamak sadece. Tavsiyem size uyku eğitimini araştırıp, gece beslenmesini rüya öğününe dönüştürmeye çalışın.