Esiraalmila merhaba. Benim oğlum da 13,5 aylık. Sabahları kahvaltıdan sonra ve gün içinde ıkınmaya başladığında lazımlığına oturtuyorum. Yavaş yavaş öğrenmeye başlayabilirler. Ama tabi hemen söylemesini beklemek hüsrana uğratabilir. En azından alışkanlık edinebilir. Bence erken değil.