Zynpgl14 Kızlar 4 ay 8 günlük bebeğim kakasını 2 günde bi yapıyo 1 aydır bu şekilde normal mi sizce ?
Deletedmom324 Zynpgl14 normal dedi. 3 gun sonrasini soruyorum. Duruma gore bakiyoruz. En son 4 gun yapmadi. Mama aliyoruz. Eczaneden fitil aldi geldi esim. Biraz daha bekleyelim dedik. Kuvete sicak su doldurduk icinde beklettik bebegimi. Fitile gerek kalmadi 🤗
nilosunannesi 5 gün yapmadığını bilirim ilk 5 ayda. bi kaşık zeytinyağı verince yapardı sonradan keşfettiğim.yada popo ucunu kulak çöpüyle uyarırdım zeytinyağına batırıp öyle yapard bi dene .ek gıdaya geçtiyseniz hipp erik püresi harika anında aciyo
Zynpgl14 nilosunannesi sadece 3 ay anne sütü verebildm ozaman 8 gün falan sürdüğü oluyodu anne sütü yaradığı için dedi doktor yapmamsı fitille yaptırıyodm . mamaya gecnce 2 günde bi yapmaya basladı . ama normalmiş :)