sahikakocarslanli Momyyyy kaç aylık canım benim 20 aylık 2 aya yakındır böyle ayak tirnaklari kabuk kabuk soyuluyor Dr vitamin eksikliği vardır dedi balık yağlı multivitamin verdi ama gene aynı bı Ara kontrol e goturcem belki başına gelen çözüm bulan başka biri çıkar
Purely Momyyyy vitamin eksikliği bu yüksek ihtimalle hidroksi d vitamini eksik benimde böyle saçlarım dökülür tırnaklarım ikiye ayrılırdı bu yüzdenmiş meğer. Gün de 10 damla d vitamini verdi düzeldi. Siz d vitamini veriyor musunuz. Benimde oğlumda bir iki gün unutsam hemen ayak tırnakları kiriliyo.
birboncukannesiiii Momyyyy sevsinler ayaklarını :) benim ki 4aylık ama ilk zamanlar böyle değişikti tırnağı:) dr ayaklarına tırnaklarına kadr muayenede bakıyodu. Bişi olsaydı derdi diye kafaya takmadım. Şimdi normal. Aylık kontrolünde dr a sorabilrsin. Hatta ebelerin bile bi fikri olabilir. Yakınsa sağlık ocağı göster. İçin rahat etsin
Momyyyy sahikakocarslanli bizim soyulmuyor böyle ikisi de ve tırnak batması oluyor ara ara bebeğim 7 aylık
Fatmayazar962 Canım Mantardan dolayı genellikle bebeklerin tırnakları bu şekilde oluyor ayakları çok sık terlediği için sürekli hava aldırıp çoraplarını değiştirmek lazım
Kagansmother Ayaklarını havalandirin muhakkak, çorapla uyumasın gündüzleri bile uyuyacağı zaman çıkarıyorum çoraplarını 3.5 aylığız. çünkü ayaklari cok terliyor koku bile yapabiliyor bakteri üretmesi de normal bu durumda
Momyyyy Kagansmother hep çorapla yatırıyorum hep ayağında çorap var ama sabah akşam değişip temiz giydiriyorum bir de çorapsız denerim
Purely Momyyyy bence mantar değil çünkü yıllardır babamın ayağında mantar var hiç böyle değil. Belki vitamin az geliyordur. Birde çorapla yatırma asla zaten kan dolaşımı için çok kötü bir alışkanlık. Uyku esnasında vücut ısısını sabitler ve ayarlar. Hiç olmazsa uyku tulumu giydir ayaklı onlar aşırı bol oluyor ve devamlı hava alıyor. Hani eğer mantarsada devamlı çoraplı durmaktan olur
Kagansmother Momyyyy çorap kan dolaşımını engelliyor battaniyeye sardiktan sonra zaten sabah kalktığınızda bakin sıcacık oluyor ayaklari
Momyyyy Enykra evet gittim gösterdim bir şey yok şuanlık dedi ama ilerler geçmezse ve tekrarlarsa ortapedi ve cildiyle görecek dedi sanırım bu ay kontrolümüz de yine göstereceğim hala geçmedi aynı çünkü bir de ben hep çorapla uyutuyordum artık çorapsız uyutuyorum
Momyyyy Enykra sanırım evet çorapsız yatırın birde öyle gözlemleyin ben 5-6 aylığa hiç çorapsız tutmadım tabi sabah ayrı akşam ayrı giydirirdim ama artık gece çorapsız yatırıyorum
Hakaninannesi Momyyyy hayır mantar değil korkmayın kışın benim oğlumda da olur sürekli çoraplı olduğu için yazın çoraplar çıkınca iki hafta içinde düzeliyor💙 çoraplarını sık sık değiştirin arada çıkarın ayakları hava alsın.
Momyyyy Hakaninannesi 5-6 aylığa kadar sabah farklı akşam yatarken farklı çorap giydirirdim şimdi akşam uyurken çorapsız yatırıyorum. Ama iki baş parmağı tırnağı da birbirinden farklı biri batık gibi diğeri düz bakalım gidince tekrar bakar doktoru 🙂