Zeyk Gubusu ya ben bugün gittim 3 gün önce oldum sezeryan doktor cıkardı bandı daha takmadı biseyde olmaz dedi enfeksiyon falan sıvaklardan bisey olur mu dedim olmaz dedi birz da pimpiriğim olmaz heralde ya dimi 🙄
Gubusu Zeyk yok yok merak etme hıc bıse olmaz kuru tut terlıosan cok kıstırıkda kalıosa(gobegın ustune dusuyorsa sıkısıosa o kesı yerı) mınık temkz utılenmıs tulbent koyabılırsın . Terlemıcek bı yerdeyse hıc elleme. Duslardan sonra kurula. Bende öle yaptım
svgeymn Hande alttan yapmaz heralde normal.dogmda.alttan cok oluyorsezeryan olanlara soruyorum ultrosanla karindan kontrol edilmis
Hande svgeymn sanırım doktora göre değişiyor alttan bakanda varmış çünkü olmadı baştan konuşup söylemek lazım alttan istemiyorum diye
Masal38 Gubusu peki sezeryan doğum sonrası korse kullanımı kaçıncı gün başlanmalı sıkma durumu ne kadar olmalı