Bety ktnzehra49 korkma benim de 9 aylık bebeğim var bende Aralık’ta adet olmuştum test yaptım negatif içime sinmedi dün doktora gittim yok dedi sende test yap.icin rahat etsin
ktnzehra49 Balporsugu 3melekannesiii Bety eşim test almamış pazartesi gidip kan vericem eğer adet olmazsam
Balli_pastamm ktnzehra49 ayy geri çekilme ile mi hamile kaldınız,kismette varmış demekki hayırlı olsun
ktnzehra49 Balli_pastamm evet öyle hamile kaldım bebeğim daha 9 aylık memeye çok bağlı napcam bilmiyorum
Birkizbiroglan ktnzehra49 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.. ama burdan yine okusun arkadaşlar geri çekilme korunma yöntemi olamaz 😶 tekrar hayırlı olsun 🌸
Balli_pastamm ktnzehra49 Hamile iken de emzirilebiliyor canım,dr unla konuştuktan sonra karar verirsiniz buna Zaten ikinci doğmaya büyük 1,5 yaşında olur
Bahri2020Beren2021 ktnzehra49 bebegim 9 aylik ben de yeni hamile oldugumu öğendim haftaya kalp atisini duymaya gidicem inşallah emzirme konusunda bir sıkintı yok doktorum emzirebilirsin dedi ben kendimi biraz halsiz hissetmeye basladim sadece o kadar
ktnzehra49 Birkizbiroglan teşekkür ederim ☺️ ama gerçekten kesinlikle korunma yöntemi değil Allah nasip ederse bu doğumdan sonra hemn spiral taktıracağım
ktnzehra49 Diyetisyenanne hakkınızda hayırlısı olsun ben en son 27 aralıkta olmuştum ocal ayında hiç olmayınca bu gün yaptım ve çift çizgi haberdar edin ☺️
Deletedmom78654 Bazı şeyler insna yaşamasan anlamıyor geri çekilme yöntemi korunma çeşidi değil çünkü erkekten gelen zevk için olan sıvı bile hamile kalmanız yeterli . Hayırlı olsun Allah sağ Salim kucağınıza aldırsın
ktnzehra49 Balli_pastamm ikisinide düşünmek zorundayım kızım diş çıkarma döneminde sadece anne sütüyle besleniyo mapacağımı bilmiyorum
Diyetisyenanne ktnzehra49 yok canım gebelik az önce hasta oldum 20 günüm gecikti çok şükür benimde kızım 6 aylık
Prensoglum ktnzehra49 bende aralıkta en son adet olmustum adet bile değildi sürekli lekelenme olmuştu bugün daha yeni adet olmaya başladım prezervatif +geri çekilme ile korunuyoruz ama size de üzüldüm şimdi daha çok küçükmüş bebeginiz ya
ktnzehra49 Prensoglum kızımda hamile olduğumu öğrendiğim zamanki duyguların hiç birini yaşamadım hayırlısı buymuş diyebiliyorum sadece