Kızlr ben dogum yapalı 44 gün oldu ilk bir haftadan sonra kanama olarak değilde sarı akıntı olarak devam etti bende internetten baktogım da rengin normal oldugu hatta adının loşi oldugu flan yazıyordu 40 cıkalı 4 gün olmasına rağmen hala geliyor o akıntı neden öyle olurki başına gelen varmı ya da bu akontı bi kaç gün uzarmı bilgiis olam yzsın lütfen henüz doktorımada gidemedim