Yunel Ek-istanbul dimi bencede böyle bir yorum çok boş hem beni bir anda strese soktu hemde saçma bir yorum daha dönerki bebek
Beren4097 Yunel Çok erken canım henüz son anda 41 42 de dönen var. Benim kızım döndükten birkaç gün doğdu.
Yunel Frozen valla böyle yazılar gördükçe çok mutlu oldum hormondan mı ne epey Bi kafaya takmıştım sezeryan olursam 2 yaşındaki oğlumla oyunlar oynayamam tek hisseder kendini diye inşallah benim bebeğimde döner
Seyma05 Yunel dönebilir daha canım benim bebeğim 22. Haftada doğum pozisyonu aldı eşi aşağıda kaldı doğuma 10 gün kala düzeldi
Hunilianne Yunel döner daha ammavelakin diyelim ki dönmedi sezeryan olursun önemli olan sağlıkla kavuşmak ♥️
Yunel Hunilianne tabii de sağlıklı olsun ne olursa başımüstüne ona birşey olmasında 2 yaşında oğlum var doğumdan sonra kendini tek hissetmesini istemiyorum normal doğum yaparsam onunla oyunlar oynayabilirim hemen ama sezeryan olursam oturup kalkmam bile biraz zor olur o yüzden sezeryan istemiyorum
Yunel Smyrnaasimrani normalde evet dün annemdeydim ve alttan ağrım çok olunca devlete gittim annemin evinin hemen yanı bir gözükim dedim ama keşke gitmeseydim
ElifkonunAnnesi Yunel canım daha çok erken, düzelir zamanla sen gönlünü gerah tut daha çoook pozisyon değiştirir inşallah gönlündeki neyse, ikiniz için de en sağlıklısı hayırlısı neyse o olur 💕
Yunel Nur1126 benim doktorum değil alttan ağrı hissedince annemdeydim hastane hemen yanında gözükim bir dedim keşke gitmez olaydım sinirlerimi bozdu
Yunel Hayatgailesi çok sağol canım ben sezeryan dan korkmuyorum da 2 yaşında oğlum var eğer sezeryan olursam onla rahat oynayamam diye üzüldüm çok o yalnız kalır
elif_07 Yunel son bir ayda hatta bir iki hafta kala dönüyor baş aşağı diye biliyorum benimki son zamana kadar hep başı yukarıdaydı sonra yan çarparak hepsini döndü durdu son zaman aşağı geldi
Yunel elif_07 oğlumda çok hareketli yedi ama doktorum bana hiç sezeryan demedi bu bir anda sezeryan olursun hazırlıklı ol diyince stres yaptım