ygz08 Merhaba 1 yaşında bebeğimin yanağında küçükken tırnağı yolduğu yer iz şeklinde kaldı. Zamanla geçiyor mu yada krem VS öneriniz var mı tşk ederm 😊
Emelzy ygz08 kantaron sürün ama yarayken faydasını daha çok görürdünüz şimdi sadece iz kaldıysa madecasol krem var iz geçiriyor diye biliyorum onu kullanın ama bebek olunca bir etki yapar mı bişey diyemem