Eternalove Ay-ay-tu aşıyı düşünüp kendinize daha fazla stres yapmayın 🌸 biz 2. Ay aşımızdan sonra çok sakindik hep uyuduk ve hiç ateşimiz olmadı belki sizinde öyle olur 💕