Bendeanneyim sleepy ,evy baby ,minies ,prima ve molfix kullandım.şuan 6 aydır molfix yeşil paket olanı kullanıyorum.yaklaşık 2 aydır da molfixsin kilot bezini.ben en çok molfiksten memnun kaldım.prima inanılmaz pis kokuyor işeyince inanın.kokuya dayanamadım ben.daha da almadım.