Ya kızlar çok duyardım etrafdan. Çocuklar hastalık sonrası huy değiştirir derdiler de tuhaf gelirdi bana. Ama 9 aylık kızım gerçekten hastalığı sonrası değişti. 5 gün önce falanateslendi rahatsızdı. Şimdi düzeldi çok şükür ama bi farklılık var. Yine çok hareketli önceki gibi ama sanki daha mülayim olmuş. Yanı daha sakin olmuş. Normalde sadece uyurken aldığı yüz örtüsünü hiç elinden bırakmıyor mesela. Yada asla yanımızda uzatamazdık şimdi uzanıyor. Babamdan ablamdan çekinirdi gidince ağlardı şimdi gülüyor oynuyor. Şaşırıyorum daha var böyle örneklerim. Gerçek mi bu değişim olayı sizde yaşadınız mi bizim gibi ? Gerçek değilse kızıma bi anda ne oldu böyle 🤷♀️