Buseersoyy artık bezlenmek istememenin işaretleri canım.iki büyük çocuğumda öyleydi.burda kimi anne erken diyor ama benim ikisi inan 18 aylıkken bezden çıkmıştı.bi çoğunun ilk bebeği sanırım o nedenle.şimdi koca kız ,koca oğlan oldu benimkiler (13 ve 12 yaşında)sırada 11 aylık oğlum var şuan.yazın temmuzda 17 aylık oluyor bi deneme yapacağım ona da .