Berrrrrooooo o istahsiz bebekten bende de var. 3 aylık olduğundan beri gözü açıkken bir damla süt içmez emmedi üstelik. Süt sağıp uyku arasında iciriyorum 5 aydır. 8 aylık oldu hala öyle. Uyku arasında emzigini ağzından çek ver biberonu. Emmedikce biberonun arkasına parmağınla hafifce vur ağzına uyarı gitsin emsin öyle en azından. İnan benimde oğlum benim cabamla karnını doyuruyor ek gıdaya geçtik blw yapıyorum illa kendim yiycem diyor benim verdiğini istemiyor iki lokma kendi yiyor hepsi o