MuhammedAmine Zeynepas ben de istiyorum şu anda 85 kilo civarıyım hangi beden bana uygun olur ve uyan beden varsa bende talibim . 47 gün oldu sezaryen doğum yapalı ilk başlarda korktum ama sanırım takmalıyım göbeğim kaldı
Babygirly MuhammedAmine ben daha sezeryandan çıkıp odaya geldim hemşireler kaldırıp korsemi taktılar 1 ay hiç çıkartmadım 0 göbek 🤣🤣
MuhammedAmine Bsrgrss ben 42 beden giyiyorum sanırım benim için uygun olan xl . Peki bu beden olayı ayarlanabiliyormu korsede
Bsrgrss MuhammedAmine sıkması lazım korsenin benimde ilk doğum yaptığımda xl diyolardı large ile başladım sıkmalı ki iştahınız kapansın 15 dk da kapAdım yatarak nefesimi tuttum😅
Bsrgrss MuhammedAmine 78 ile doğuma girdim. Benim bel ölçümde xl denk grliyordu sıkıyor canım korse ilk taktığımda nefes alamadım bi çıkardım su içinde tişörtüm. Böyle olması gerekiyormuş yani. 15 günde M bedenlik oldum
Derindoruk mehtapimat foto varsa atarmsnz ? Yıkanma olmadgı ıcın hıjyenk degl dye duydm ne durumda ? Sakinegoktass instg hesabm
mehtapimat Aybars22 kiloyla alakasi yok canim göbek cevreni ölcmen lazim ben aldigimda 89cmdi göbek cevrem