EmineYilmaz Merhaba kızım 14 aylık . Bugün farkettim dişinin arasında bağ var internetten araştırdığıma göre dudak bağı. Nelere engel olur emme dışında bilgisi olan var mı tedavisi var mı kötü birşey mi
Seherronya EmineYilmaz emme de sorun yaşamadıysan cerrahi müdahaleye gerek kalmıyor genelde . Benim kızımda da var emmede sorun yaşamadık konuşmasında da sorun yok . Sadece ön dişler arasında ayrıklık vardı o da yanlardaki dişler çıktıkça kapanıyo
aybars97 EmineYilmaz benim kendimin vardı yıllar yılı geçtikçe üst dişler ayrılıyor ortasından tren geçer öyle söyliyim. O bağı aldırıp tel takılması gerekiyor.Bağ alınmadığı sürece hep açılacak arası
EmineYilmaz Seherronya benim kzıım memeyi 4. Ayda bıraktı ama hiç anlamadık. sabah ve akşam yatmadan mama veriyorum şuan biberon ile hiç sorun yaşamıyorum. Sadece vicdan azabı çekiyorum ya çok ağır hemde demek ki memeyi bu yüzden bıraktı😞
Seherronya EmineYilmaz bu yüzden bırakmamışta olabilir ayrıca dudak bağı emmesine engel olsa anlardın mutlaka çekemezdi ilk baştan beri bence başka sebebten bırakmıştır üzme kendini