Dün 6.ay aşılarını olduk iki bacaktan vuruluyor bir tane damla içiriliyor. Karma aşının içinde tetanoz da var o biraz yoruyor bebeği, bariz şekilde gece aşırı huysuzdu uyanıp uyanıp ağladı kızım, ben rutin aşılar dışınds yaptırıcam menenjit aşılarını. Zaten çok ağır aşılar rutin aşılarla birlikte bebeği çok zorlar.