Aligulcin Wee marka tırnak makası oğlumun etine yapışıyor çok keskin her seferinde bir yerini kaptırıyor ne marka tırnak makası önerirsiniz tırnak kesmek kabus oldu
Cinarinannesi00 Aligulcin biz doğduğundan beri wee kullanıyoruz sizin tirnak makasında mı sorun var acaba
Mom091 Kubraokumus bundan kullanıyorum ben çok rahat kesiliyor Kubraokumus acı elma yağını mı soruyorsunuz?
Kubraokumus Mom091 evet bende bunu paylaşacaktım yükleyemedim keserken makas kısmına krem sürün çok rahat edersiniz
Saglikci Çok dipten mi kesiyorsunuz acaba? Köşelere çok girmemeniz lazım düz gibi kesin bir de. 11 aydır kullanıyoruz memnunum