Mom106 ilaç kullanmak kesinlikle işe yarıyor . Kullanmakta ayıp değil. Nasıl bir insan örmegin üşütmüş ve ilaç kullanıyorsa sizinde ilac kullanmanızda hiç bir sakınca yok ben 1 yıl ilaçla tedavi gördüm çok iyi oldum . Doktorumun dediği ise , ben bile rahatlamak için kullanıyorum keza eşimde öyle ve bunu bana söyleyen doktor İstanbul’da en iyi pskiyatri doktoru.. o yüzden dıyorumki gercekten cok kötü iseniz kesinlikle doktora gidin . Biz mutlu oalalımki çocuklarımızı daha iyi yetiştirelim . İlaç içmekten korkma kesinlikle bagımlı yapmıyor seni . Sadece bıraktıgın hafta biraz kötü olursun . Sonra eski sen olursun . Geçmiş olsun