Antlbulut 4 ay oldu doğum yapalı 55 kiloyum, kilo da sıkıntı yok ama öyle bir göbek var ki sanki 6 Aylık hamileyim. Korse kullandım hamur işi bıraktım yok nafile. Başaran kurtulan oldu mu
Mom263 Antlbulut henuz kurtulmadim. Diyetteyim. 8 ay oldu dogurali. Dogurdugum kilodayim. Tabi beni emen bi bebek olmayinca tereyagi gibi eriyemedim. Katiyag kivaminda geziyorum hala. Insallah basaririz. Bogazdan kismaya devam. Olmayacak bisi yok hayatta
ADT Antlbulut doğumdan sonra hemen korse kullandım 13 ay oldu bebeğim 13 aydır kucağımda sallıyarak uyutuyorum sanırım ki ondan göbek falan yalan oldu
Antlbulut ADT bazen balkondan atlamak istiyorum bazende iyiki diyorum bakalım daha küçük 4 aylık büyük 2 yaşında zaman gösterecek