Kızlar 3aylık bebegimin yuzunde dogdugndn beri küçük küçük bişeyler vardı ama gtrmstm doktora yenidogan bebekte olur endişelenme demişti. Ama bu zamana kadar gecmynce tekrar gtrdm egzama dedi krem verdi kullandm gecti gibi cok az kaldı ama bnm bişeylere diyet yapmam mı lazım doktor bişey demedi basına gelen varsa yazsın lütfen