Aarel o yeterli bir hafta sabah akşam krem ve günde 3 kez kantaron yağı kullandık pet bardak koyduk beze değmediği için canı yanmadı ağrı kesici vermedim ilk gün verdim düzenli o kadar. 1 hafta oldu dün banyosunu yaptırdık ondan önce sıvı kaka yapmıştı hem kakayı temizlemek hemde ferahlatmak adına ılık suya oturtma banyosu yaptırdık. 1. Hafta kontrole gittiğimizde artık kuru kalmalı dedi doktor kremleri kestik bir kaç dk açık tutun altını el feneri gibi bir ışık tutun kuru kalsın dedi fön makinesiyle de yapabilirsiniz ama ısıyı ayarlayamayabilirsiniz dedi bizimki eski usül kendinden eriyen dikişliydi yine bu söylediklerimi doktora danışıp yapmanız daha iyi olur